Własny kanał na YouTube

W związku z moimi lekcjami lukrowania ciasteczek, postanowiłam dokumentować niektóre moje poczynania w formie filmików i zamieszczać je na najsłodszym ciasteczkowym kanale YouTube – Basia’s sweets 🙂

Tutaj podaję link –

https://www.youtube.com/channel/UCBPsFy7xSPWmhn2PeP-r6nw/videos

Jeszcze nie mam tam dużo publikacji, ale troszkę już wstawiłam, będę starała się wstawiać coraz więcej filmów z procesu lukrowania ciasteczek, ale też z procesów działalności mojej firmy, różnych przedsięwzięć, to wszystko oczywiście w celu promocji, ale też przedstawienia siebie innym. Może kiedyś poskutkuje to jakimś dużym zamówieniem czy coś w tym stylu 🙂 Mój mąż się śmieje, że może jeszcze do telewizji trafię, bo moje ciasteczka są najładniejsze w całej Polsce i nikt nie robi ładniejszych 😀 ale to jest ocena mojego męża, oczywiście można się z nią nie zgadzać 😀

Jednym z fajniejszych filmów, który opublikowałam był filmik z parapetówki mojej siostry, na którą przygotowałam piernikowy domek z mebelkami w środku 😀 Domek i mebelki zrobiły furorę, nikt nie chciał zjeść nawet taboret, bo szkoda było, chociaż przemyślałam ten temat i zrobiłam znacznie więcej taboretów niż innych mebelków… Zapraszam do obejrzenia mojego wideo-bloga z parapetówki i innych opublikowanych przeze mnie filmów.

Kanał mam nadzieję, będzie z czasem zyskiwał popularność. Podobno na YouTubie można dostać nawet spore pieniążki z reklam i mieć pasywny dochód… zobaczę, może i mi się coś takiego uda, chociaż troszeczkę. Jeśli odwiedzicie mój kanał, to zachęcam do subskrybowania 🙂


Zobacz, strony moich przyjaciół, które polecam:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przeboje w firmie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz