Poznaj Warszawę – bierze udział w konkursie

W naszej firmie, ostatnio dużo się dzieje…

Zgłosiłam naszą firmę do konkursu „Nakręć się na biznes”, finansowanego przez jakieś banki, ponieważ chciałam wygrać główną nagrodę 50 000 zł, na zakup tourguidów – zestawów słuchawkowych dla grup turystycznych. Dzięki takiemu zakupowi chciałam poszerzyć naszą ofertę, żeby zwiększył się też standard zwiedzania dla naszych grup turystycznych. Są to takie nadajniki z mikrofonami dla przewodnik po Warszawie oraz odbiorniki ze słuchawką, dla każdego uczestnika spaceru. Bardzo przydatna rzecz, tym bardziej, że wymagana podczas zwiedzania wnętrz zabytków głównie podczas:

Zgłoszeniem do konkursu był film, który skleiłam z naszych zdjęć i podłożyłam dźwięk mówiący, jak to nasza firma jest super, i jak te tourguidy nam pomogą 😀 Był to pierwszy etap konkursu. Niestety nie udało nam się go przejść 😦 nie jestem jakoś zawiedziona tym faktem, czasem moje pomysły się nie sprawdzają i trzeba powiedzieć trudno i działać dalej. Ale byłyśmy na gali rozdania nagród, tak więc załapałyśmy się na pyszne jedzonko w bardzo ekskluzywnym miejscu, brałyśmy udział w wydarzeniu które naprawdę było takie ‚prestiżowe’ 😀

Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się zakupić te tourguidy, bez wsparcia finansowego osób trzecich, no ale na to musimy jeszcze poczekać… Cieszę, się że wpadłam na taki pomysł, dzięki niemu może ktoś więcej usłyszał o naszej firmie przewodnickiej i może będzie chciał wspólnie z nami zwiedzać Warszawę.


Zobacz, strony moich przyjaciół, które polecam:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przeboje w firmie i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz